Web2

Facebook, Instagram kommunikációs aktivitás tervezése, koordinálása és tartalomszolgáltatás

Facebook

Jelenleg a Facebook egy olyan online marketing eszköz, mely nem hiányozhat egyetlen profi cég kommunikációs eszköztárából sem.

A Facebook tökéletes eszköz arra, hogy:

  • növeljük cégünk/márkánk/termékeink ismertségét,
  • bizalmat építsünk online módszerekkel,
  • potenciális vásárlóközönséget, ezáltal adatbázist építsünk,
  • aktív közösséget hozzunk létre, kétirányú kommunikációt használva.

Mindehhez egy jól átgondolt, tudatosan felépített, hosszú távú stratégia szükséges. Fontos előre leszögezni a célokat, és tudni, hogy céljainkat hogyan érhetjük el a Facebook segítségével.

A Facebook megoldás lehet egy adott cég értékesítési problémáira, de nem egyik napról a másikra, mivel a Facebook egy közösségépítő oldal. Minőségi, releváns tartalmak, logikusan felépített, konzekvens kommunikáció, megfelelő ütemezés. Ez szükséges a sikerhez, ezt tudja nyújtani a Pulz Média.

fb
insta

Instagram

Az Instagram egy mobil alkalmazás, mely 2010 októberében indult. 2012 áprilisától a Facebook tulajdonában van.

A regisztrált felhasználók fényképeket, videókat készíthetnek, melyeket elláthatnak különböző effektekkel, szűrőkkel, majd megoszthatják azokat. A megosztás történhet az Instagramon és azon kívül több különböző közösségi hálózatban (pl. Facebook, Twitter, Foursquare, stb.), illetve e-mailben is. A felhasználók az Instagramon belül tudják követni egymást, kinyilváníthatják tetszésüket, és kommentálhatják a feltöltött képeket vagy videókat.

Jelenleg több mint 200.000.000 aktív felhasználója van az Instagramnak világszerte. A felhasználók száma, illetve az Instagram népszerűsége rohamosan nő.

Az Instagram előnyei:

  • Vizuálisan jeleníti meg üzeneteinket
  • Közvetlen kapcsolatban áll a Facebookkal, egymást erősítik a megjelenések
  • Fiatal, „trendi” célcsoportot lehet elérni vele

A kihelyezett tartalom megtervezését, elkészítését, ütemezését, vagyis a teljes körű tartalomszolgáltatást bízza ránk!

 

Fizetett Facebook hirdetési kampányok
tervezése, megvalósítása

Facebook fizetett hirdetésekkel még közelebb kerülhetünk célunkhoz.
A fizetett hirdetések segítségünkre vannak:

like-gyűjtésnél, | brand építésnél, | nyereményjáték/promóció
népszerűsítésénél egyaránt.

A Facebook fizetett hirdetésekkel rendkívül jól és pontosan célozhatjuk meg különböző célcsoportjainkat életkor, nem, földrajzi elhelyezkedés stb. kiválasztásával, és hozzájuk különböző üzenetekkel szólhatunk a hirdetésekben. Eljuthatunk olyan emberekhez is, akik még nem rajongói Facebook oldalunknak.

Kevesen tudják, ám a Facebook oldalunkon megjelenített információk nem jutnak el az összes rajongónkhoz, csupán meghatározott %-uk látja a bejegyzéseket. Ezért promóciók, nyereményjátékok indításakor szintén érdemes Facebook hirdetéssel megtámogatni a kommunikációs kampányokat annak érdekében, hogy minél szélesebb körben értesüljenek róla már meglévő és potenciális lájkolóink egyaránt.

Egy-egy kampány költségvetése függ az elérni kívánt céltól (lájkolókat szeretnénk gyűjteni, vagy átirányítani minél több olvasót a saját honlapunkra stb.), ám a felhasználni kívánt keretösszeg rugalmasan alakítható az ügyfél igényei szerint.

ügyfeleink

Pulz Média – Média és PR ügynökség
Pulz Média Zrt. | 1047 Budapest Sörétgyár utca 2.
www.pulzmedia.hu (c) 2015 minden jog fenntartva.