PR és Marketing

A kommunikációs stratégia felölel mindent, ami ahhoz szükséges,
hogy egy cég ismertté és elismertté váljon a piacon és ezen keresztül
növelje ügyfelei számát, végső soron bevételét.

Stratégiai és akcióterv
tervezése, készítése

A kommunikációs környezet megismerésével össze tudjuk állítani a stratégia alapjait, meghatározva a kommunikációs célokat, a célcsoportokat és üzeneteket. Kutatást végzünk és felmérjük a domináns versenytársak helyzetét, egymáshoz való piaci viszonyulásaikat (Versenytárselemzés). Ez hozzásegít ahhoz, hogy egy SWOT analízis keretében könnyebben tudjuk meghatározni Megbízó erősségeit, lehetőségeit és pozícionálni tudjuk a vállalatot.

A stratégia alapjainak elfogadását követően javaslatot teszünk egy kidolgozott kampányra, a célcsoportot legnagyobb biztonsággal elérő PR és marketing eszközökre, valamint egyéb kommunikációs eszközök és médiamix használatára. Ez az akcióterv fontos része a kampány ütemezésének és lehetővé teszi a költségek átlátását, hatékony megtervezését.

A stratégiának mindemellett része a nyomon követés, értékelési alapszempontok meghatározása is (sajtófigyelések, elérések mérése stb.).

sajto1
typo-sajto

Integrált kampányok teljes körű
tervezése és megvalósítása

Önálló, egyszeri vagy hosszú távú kampányokat is megtervezünk és megvalósítunk.
A kampány céljainak elérése érdekében klasszikus és innovatív eszközöket és megoldásokat is használunk (ATL, BTL, WEB2: teljes körű FaceBook és Instagram kampányok stb.)

Az integrált marketingkommunikációnak köszönhetően partnerünknek nem szükséges ismernie az eszközrendszert, illetve az egyes részterületeket. Elegendő megfogalmazni az elképzeléseit. A tanácsadás, tervezés és kivitelezés, valamint az értékelés is egy kézben fut össze.

Rendezvények
tervezése és lebonyolítása

A rendezvényeknek különös szerepük van minden cég életében.
Remek lehetőséget nyújtanak arra, hogy partnereikkel közvetlen kapcsolatot alakítsanak ki,
a meglévő kapcsolatokat szorosabbra fűzzék, üzleti érdekeiket képviseljék akár

üzleti meeting

konferencia

állófogadás

kiállítás

A rendezvények megtervezésekor ügyelünk arra, hogy a helyszín
kiválasztásától a részletes programtervig minden részlet
megfeleljen ügyfelünk stratégiájának.

A cég belső rendezvényeinek megszervezésében is segítséget nyújtunk:

workshop •
tréning •
családi nap •
és más rendezvények tekintetében •

Javaslatot teszünk a rendezvényekre, helyszínre, catering-re,
ajándékra, programra, majd összeállítjuk az esemény forgatókönyvét.
Ezek elfogadását követően kezdjük el a szervezői munkát,
majd a kivitelezést.

ügyfeleink

Pulz Média – Média és PR ügynökség
Pulz Média Zrt. | 1047 Budapest Sörétgyár utca 2.
www.pulzmedia.hu (c) 2015 minden jog fenntartva.